Rychleji shodíte kilogramy

Zdravé stravování a ostatní dodržování zásad správné výživy vás dovedou k úbytku váhy. Ale takový úbytek na váze budete zaznamenávat jen velmi pozvolna a během té doby hrozí nebezpečí, že ztratíte motivaci a opustíte nastolený dietní režim. Mnohem rychleji vás tukové zásoby opustí, pokud ke zdravému stravování přidáte některý druh aerobního pohybu. Největším problémem je vždy hubnutí břicha, tam se bez cvičení neobejdete. Jízda na kole, nebo i rychlejší procházka je klíč k výbornému výsledku.

Zbavte se tuku okolo pasu

To bývá vždy oblast, která je při dietním režimu nejvíce problematická. A to zejména z toho důvodu, že tady není ohroženo jen naše sebevědomí, ale i naše zdraví. Útrobní tuk, který se nám usazuje okolo vnitřních orgánů, může být velmi nebezpečný. Zdravé stravování je prvním kouskem do skládačky. Tu však musíte doplnit i dodržováním pravidelnosti ve stravě, správným pitným režimem a především cvičením. Co třeba třikrát týdně rychlejší procházka? Například na nákup potravin nebo do zaměstnání choďte pěšky!

Posted on by
Tagged : •

Categories :Nezařazené

Comment are closed